Roliga måste ha saker

Ja Lagerhaus är väl ändå en underbar affär! Den är både fylld med roliga saker som man "bara måste ha", även om de egentligen inte just har någon funktion. Samtidigt kan man verkligen hitta riktigt snygga inredningsprylar för riktigt härliga priser.

Här kommer 4 "måste ha" saker:

image89 image90
Snygg dekoration i trä att sätta på väggen, bra alternativ till mönstrad tapet och schablon-målning.
Och sen ljusrosa ljusstakar som man nästan skulle kunna äta upp.

image91 image92
Vem skulle inte bli glad över en rolig present som "choklad-tvålar", varning dock att de inte går att äta. ;)
Underbara saftflaskor som jag kommer önska mig till köket. Snyggt att ha framme och helt klart återanvändbara efter sista droppen saft har druckits upp.

Bilder från Lagerhaus.

Kommentarer
Postat av: Ljuvligt hemma

Måste ta mig till Lagerhaus i veckan! Tack för köptipsen :) Kram kram

2007-04-29 @ 15:31:06
URL: http://ljuvligthemma.blogspot.com
Postat av: Rumbala - Jessica

Kul att kunna inspireras. Måste också ta mig till Lagerhaus inom en snar framtid innan godsakerna försvinner. Särskilt flaskorna! Kramar

2007-04-29 @ 15:37:48
URL: http://rumbala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0