Utgång?

Redan igår så laddade jag lite på att gå ut idag. Köpte hårfärg, var en sväng på systemet, tagit fram kläderna jag ska ha. Det är nämligen Tjej-kväll hos en vän/bekant. Men igår kväll fick jag ett sms av min 'bästis' att hon inte skulle komma. Besviken. Nu sitter jag här i valet och kvalet om jag ändå ska ta och släpa mig iväg. Det kan ju fortfarande bli kul, och jag kommer verkligen inte ut ofta! Det är ju folk som jag känner via min 'bästis' så det är ju inga okända, men jag brukar alltid känna mig en aning osäker och obekväm när jag ska vara i en större grupp, särkskilt utan någon 'fast punkt'. Nåväl, vi får se.

När jag var ute en sväng igår så kunde jag inte låta bli att köpa Paris Hilton parfymen 'Can Can', för den luktar alldeles underbart. Fastnade för den för ett par veckor sedan och slog slag i saken igår. Nöjd.

image253



Edit Söndag: Det blev faktiskt utgång. Och kul var det också. Så idag blir det att ta det lugnt, käka pizza och fira min sambos bror som fyller år idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0