Några favoriter bland fynden

Att faktiskt fynda något i inredningsväg är riktigt kul. Att sedan fynda något som sedan står sig riktigt kärt i hemmet är ännu bättre. Här kommer några av mina favoriter som jag fyndat till hemmet.







  • Överst min Howard-soffa. Köpt begagnad via blocket, nypris 22.000 kr, mitt pris 4.000 kr. Och jag måste nog säga att detta är nog ett av de bästa köpen jag någonsin gjort. Har länge önskat mig en soffa i sådan modell, så den är en fröjd för ögat och samtidigt så skön att mysa i.
  • Sedan är det min lilla korg som jag just nu har servetter i (fungerar finfint till att servera bullar med den också). Den fyndade jag på en loppis för ca 50 kr, och med lite vit färg så tycker jag den blev fin.
  • Okej, denna har jag egentligen inte helt själv fyndat. Men man kan väl säga att det är ett fynd om man slipper betala för saken själv? Köpt med ett presentkort, och denna "bultar hjärtat" lite extra för. Sliten look med lejontassar och kanonfint mönster 'inuti'.
  • Sist, men inte minst. Min kökssoffa. Köpt av en fd. granne för 350 kr. Sedan målad och uppiffad av min fd. svärmor. Tycker så mycket om den, extra bonus att den gamla fraktsedeln sitter kvar på ryggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0