Äntligen!

Den första digitalkameran jag hade var en jag fick genom buggat.se (numer nedlagt) som var en kultur-sida för ungdomar gjorda av ungdomar. Reportage, recensioner m.m. Det måste varit en av de första ur-digitalkamerorna som var extremt svår att fota med. Objektet var tvunget att sitta blickstilla i ca 10 sek för att få en någorlunda bra bild. Den andra digitalkameran jag har haft var inte heller egentligen min. Utan en som jag fick låna av min sambos bror. Även denna var något av sämre kvalitet, och som den sög batterier! När den gav upp så blev det aldrig något köp för oss, förrän nu. Nu äntligen har en digitalkamera fått trätt in i vårt hem som en egen familjemedlem. Krav var: inte för dyr, inte för komplicerad och att den tar bra bilder. Så det blev en Canon Poweshot A590 IS. Och jag är mycket nöjd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0