Shopping i Ullared

I Ullared blev det såklart en hel del shopping. Jag åkte med "svärmor", sambons syster och min bästa vän. Här kommer bildbevis på några av godbitarna.


Gröna gardiner med vita prickar till sovrummet.




Klisterdekaler för endast 30 kr. Det piffade upp de annars så tråkiga garderoberna i sovrummet.





3-pack rosa glas och 3-pack gröna glas (endast 20 kr per 3-pack).
Rejäl tjock botten är det på dem, och själva glaset är lite buckligt.





En rejält stor väggklocka. Ca 50 cm i diameter. Ska får pryda någon vägg i vardagsrummet.




Detalj bild på klockan. Fin eller hur? Kostade bara 250 kr också.

Och en hel del smått och gott blev det självklart också. Lyckades hitta ett par shorts, två linnen och två cardigans till mig för en bra peng. Två riktigt snygga handväskor hittade jag också. En hel del kläder till sambon blev det med. Och så en massa "bra att ha grejer".



Kommentarer
Postat av: Therese

Jag blev helt såld på den där fina väggklockan!!! Vet du om den går att få tag i på nåt annat ställe än Ullared? Har tyvärr lite långt dit... Är det nåt särskilt märke på den?

Svar: Hej Therese och ursäkta sent svar. Har ej sett samma klocka någon annanstans, tyvärr. Det finns ju stora klockor lite här o var, men ej i samma typ som denna.Märket är Victoria Home, vilket jag sett tidigare på affärer som Dollarstore, Rusta osv.
Rumbala

2012-09-27 @ 20:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0