Lite blev mycket

Så jag hade ganska säkert räkna med att det bara skulle vara min mamma och hennes särbo som skulle komma idag och fira mig. Men trevlig nog så dök även ex-sambons syster med respektive och barn, plus mina ex. "svärföräldrar". Och även ex-sambon dök upp. Så jag fick både tofflor, kuddar, mugg, musmatta och en hel del till.

Kuddarna nedan är från den lokala möbelaffären (som tyvärr ska slå igen). De var kärlek vid första ögonkastet när jag såg dem. Så gissa om jag blev glad när det var dem som fanns i ett av paketen.




Kommentarer
Postat av: josefine

alltså skummt, när jag såg tyget på kuddran så fick jag en flach, mina föräldrar klädde om en soffa i detta tyg när jag var mindre..de är fan nästan exakt. coolt, snygga va dom i alla fall, hoppas din födelsedag blev lyckad. massa kramar

2008-10-20 @ 10:59:39
Postat av: Jessica

Hej gumman!

Där ser man :) Ja kuddarna är jättefina, och födelsedagen var bra. Hade folk hemma hos mig från kl 3 till kl 10 hehe. Kramar

2008-10-20 @ 14:00:10
URL: http://rumbala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0