Något att bocka av på listan

Så när man står där när en relation tagit slut, och man måste gå igenom vad som ska sparas, vad som ska slängas och vad som ska delas, så blir det helt klart en lista med saker som måste inköpas. I torsdags var jag och ex-sambon till Örebro, så jag kunde bocka av en del på min lista. En alldeles underbar soffa för min del inskaffades, mörkbrun 3-sits i Howard-stil (bild får komma på den när den är placerad i nya lägenhet). Ett besök på IKEA blev det också så jag kunde köpa en ny servis (bild nedan - ej så bra, svårt att ta kort på glas). Servisen innehåller 6 st  blåa mattallrikar, 6 st blåa assitetter, 6 st turkosa skålar och 6 st mindre blåa skålar. Och under förra veckan så löste jag även ut 4 nya muggar och 4 nya små-skålar (House Doctor - nedre bilden) som jag fyndat hos Snirkla.se.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0