Glad Påsk

Ja, det blev ingen påskbild, istället önskar jag er alla en Glad Påsk med en bild från mina nyaste inköp...snällt va? Påsken kommer jag fira med mor, hennes gubbe, mina båda bröder och mormor i Köping.





1. En Babuschka som sparbössa, har fått pryda fläkten i köket.
2. En skål som påminner om Marimekko skålarna, denna ej äkta. Får figurera som sockerskål.
3. Plastblommorna på plats i vasen i vardagsrumsfönstret.
4. Zinkhinkar som ska vara bestickshållare, de "inbyggda" bestickshållarna
i diskstället är en ren besvikelse. Allt halkar ur och fastnar, så denna lösningen får det bli.

5. Jättefin hängande ljuslykta som jag fick med som en gåva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0