4 mån jubileum, begravning, jobb och sambo

Ja, det var alldeles nyss jag upptäckte att jag firade 4 månadera som opererad i går. Det är helt otroligt vad tiden går snabbt. Allt fungerar faktiskt bra. Jag reagerar tyvärr fortfarande på laktos, så det är tur att det finns alternativ till det. Rutinerna går bra och jag får oftast i mig de mål jag ska ha under dagen.

Förra veckan var jag tyvärr på en begravning, eller rättare sagt var det en minnescermoni. Min mammas bror dog plötsligt i (förmodligen) en hjärtattack under januari. Det var en mycket fin cermoni, och jag är glad att jag var med. Sorgen fortsatte sen med att mammas vovve Gizmo även han gick bort, antagligen en följd av lungödem. På sin 10-årsdag försvann han från detta liv.

Annars så har det varit jobb, jobb och åter jobb. Och förkylning då, som jag fortfarande känner av.

Sedan är ex. sambon påväg att bli nuvarande sambo igen. För ett par veckor sedan insåg vi att det inte är så lätt att begrava ett förhållande efter alla dessa år. Och allt känns rätt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0