Ännu en söndag

Ja, så var det söndag igen. Även om jag faktiskt varit ledig sen i torsdags så känns det inte. Fick vara in extra en timme på jobbet i torsdags också, då några från vårt Tryckeri kom och hälsade på och ställde in lite finurligheter på våra datorer. Mamma fick sen hjälpa mig och sy in mina byxor som hade ett sånt där fint häng :) Blev mycket bättre och mycket billigare än ännu ett byxinköp.

Fredagen blev ganska lugn även om jag städade och tvättade med lite Tacos på kvällen. Och gårdagen rullade på även den. Mamma och Gunnar hälsade på, och mamma fick äran att permanenta mitt hår. För det verkar som att för varje kilo jag går ned så tappar jag ett par "tusen" hårstrån. Och det vill inte sluta. Har tappat mer än 1/3 av håret and still going strong så nu med permanenten så fejkar jag ett intryck med lite mer hår än förut. Klart det blev även mat (pastagratäng med kyckling) och sedan "kvällsgott" till Robinson (fruktsallad med vaniljvisp).

Idag är ännu en slappar-dag, dock sur över sommartid jag vill ju alltid ha sovmorgon ;-) ...även om det betyder att vi nu får ljusare dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0