Passa på att fynda

När vi ändå var i Karlstad under helgen så svängde vi förbi Rusta, även om det som jag var ute efter inte hittades så fick jag ändå med mig två saker; en ljusblå kudde med rosor på och en ljusblå korg, båda till köket.

Från Rusta åkte vi sedan till våra kompisar och hälsade på. Kaffe, glass och loppis blev det. Såklart lyckades jag fynda lite till. Jag hittade två stycken tallrikar, en mintgrönblommig (bild nedan) och en "Gröna Anna", gissa min besvikelse när jag plockade upp grejerna igår och upptäckte att "Gröna Anna" inte låg med i påsen, antar att loppis-gubben glömde packa ned den... Får se hur vi ska lösa det. Fick även med mig ett 'lapptäcke' med 4 tillhörande kuddar. Planerna är att efter jag tvättat täcket/överkastet/pläden och kuddarna så ska de få pryda kökssoffan.





Jag fick även ett jättefint hjärta som min kompis gjort.
Det pryder nu vitrinskåpet i vardagsrummet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0