Hej världen...

...jag lever ännu!

Ett, tu,tre...nej jag har inte glömt bort bloggandet, eller jo, det har jag. Lite har väl hänt sen sist, jag lever ju faktiskt. Högskoleprovet är avklarat, resultatet har kommit (1.2 poäng), kurser har sökts och jag har antagits. Så i januari kommer jag börja läsa "Grafisk produktion" via Högskolan i Halmstad, och lite senare på vårkanten kommer jag läsa "Vektorgrafik" via Högskolan på Gotland.

Grafisk produktion blir en liten mjukstart då kursen ligger på 7.5 hp och går endast i 25% takt. Vektorgrafik är däremot på 15 hp och går i 100% - så då blir det tuffare i och med att jag jobbar...men jag håller tummarna och hoppas att det är något jag ändå klarar av!

Sedan har det inte hänt så där vidare mycket, julbord med jobbet (mums), julnumret på jobbet är satt och snart är det, ja just det, JUL! Julfirandet blir med mamma och sambon hemma hos svärisarna, mycket trevligt.

Imorgon, tisdag den 21 december, glöm ej datumet, kommer jag ta ett stort steg i en livsförändring. Något jag funderat på lite fram och tillbaka på men ej helt allvarligt gett en chans. Men nu så.... jag ger mig faen på att fixa det!

Kommentarer
Postat av: josefine julén

hej gumman

vad roligt att du kom in på kurserna du ville =)

jag tror du kommer få mersmak till högskolestudier, du kommer klara de galant, de vet jag =)



kram kram

2010-12-27 @ 11:37:32
URL: http://josefinejulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0