Då behöver inte jag heller frysa då

Äntligen! Vinterjacksjaktenfrånhelvetet är numer över. Tack. För lite mer än två veckor sedan så var jag och Mr. M till Karlstad för leta bl.a. vinterjacka till moi. Hade bestämt mig för en ordentlig och varm jacka då jag är så förbenat trött på att ulljackor som inte håller värmen. Vi lyckades besöka H&M, Lindex, Kappahl, Stadium, Gina Tricot, Vila, Vero Moda - men inte en enda jacka som föll mig i smaken, eller jo, EN på Lindex som jag ville ha, men i fel storlek - såklart var min storlek slutsåld på Bergvik och inne i stan.

Jackan hade plockats bort från deras webbshop, i Karlskoga var den slutsåld men i Kristinehamn fanns det en storlek över den jag hade tänkt... Hittade dock en liknande jacka på Ellos som jag chansade på att skicka efter. Tack o lov, den passade! Och den är varm!



Esprit Casual. Lite i dyraste laget, 1.495 kr - men hade 500 kr i rabatt så 1.095 kr blev det. Fodrad och med rejäla fickor (tack), dragsko för reglering i midja och nedtill. Jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0