Praktiska rundan på IKEA

Ja, som jag nämnt tidigare så släpade jag med mig Mr M till Karlstad för att leta vinterjacka och för att göra ett besök på IKEA. Har nämligen för ett par veckor sedan gjort rensning bland glas, kaffekoppar och annat porslin som varit kantstötta, slitna m.m. Slängt, skänkt bort och oj vilken plats det blev.

Så det blev en hel del inköp på IKEA, men bara så kallade "praktiska" saker som: Vinglas (till rött och vitt), snapsglas, dricksglas, matlådor, hängförvaring, handdukar, stekpannor m.m. m.m. Men så underbart det är att ha nya, fungerande praktiska saker!



Mina favoriter, vinglasen (Hederlig heter de på IKEA):







Några av de övriga inköpen:



Alla bilder kommer från IKEA.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0