Tack Youtube för all träning!

Jag har försökt ruskat runt lite bättre än senast. Det började lite trögt, men börjar komma igång ändå.... YouTube är en guldgruva. Hittat både TaeBo (aj vilken träningsvärk), Zumba, gamla fitnessvideos och så mycket mer!

Torsdag 2/2: Zumba 20 min(YouTube)

Måndag 6/2: Roddmaskin 20 min varav ca 8 min kondition och resten styrka

Måndag 13/2: 20 min Aerobic blandat med styrka (YouTube)

Onsdag 15/2: 40 min TaeBo (YouTube)

Torsdag 16/2: 30 min Cardio BootCamp (YouTube)

Söndag 19/2: 40 min TaeBo (YouTube)


Så just nu är det träningsvärk mellan skulderbladen och sidoryggmusklerna och lite i magmusklerna. Även innelåren har tagit stryk. Hihi.

Funderar på att prova och köra Jillian Michaels 30-day shredder..... vågar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0