Nivå 2 avklarad

Sambon frågade igår när jag flåsat mig igenom senaste träningspasset via Jillian Michaels 30 day shredder "Borde det inte vara dags för nivå 3 snart?".

Jo, tamejfan, det var det tydligen. Igår var nämligen 10:e passat (20:e totalt) på nivå två. Så ikväll börjar nivå 3... frågan är ju om jag orkar haha

Under nivå 1 fick jag mycket träningsvärk i inre vadmusklerna, inte lättaste att stretcha. Under nivå 2 är det axlarna, särskilt vänster axel, som tagit stryk. Det är nämligen många "plankövningar" i nivå två, både under styrka, kondition och mage. Så vi får se vad jag ska slita ut här näst ;-)

Sedan sist:

Jillian Michaels 30 day shredder:

Måndag 5/3: Nivå 2. DAG 13 (ca 25 min intensiv cirkelträning)

Tisdag 6/3: Nivå 2. DAG 14 (ca 25 min intensiv cirkelträning)

Onsdag 7/3: Nivå 2. DAG 15 (ca 25 min intensiv cirkelträning)

Torsdag 8/3: Nivå 2. DAG 16 (ca 25 min intensiv cirkelträning)

Fredag 9/3: Nivå 2. DAG 17 (ca 25 min intensiv cirkelträning)

Lördag 10/3: Nivå 2. DAG 18 (ca 25 min intensiv cirkelträning)

Söndag 11/3: Nivå 2. DAG 19 (ca 25 min intensiv cirkelträning)

Måndag 12/3: Nivå 2. DAG 20 (ca 25 min intensiv cirkelträning)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0