Fredag den 13:e

Ja det var ju fredagen den 13:e idag, eller rättare sagt igår nu när vi har passerat tolvstrecket.
Otursdagen enligt skrönor förvandlades till en turdag för min del.

Inte bara fick jag njuta av vackert väder. Jag avslutade även en gymnasiekurs (Praktisk marknadsföring A) och lyckades skrapa ihop ett VG. Under förmiddgen var jag på en intervju för eventuellt Värmlandslärling på ett litet företag som ger ut en broschyr med annonser och liknande två gånger i månaden.
Och jag fick det!
Så nu kommer jag påbörja 5 månaders Värmlandslärling som kommer övergå till anställning i september.

Alldeles, alldeles underbart.
Nu kommer jag få jobba kreativt med något som jag är intresserad av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0