Inredningsfabriken

Jag hittade nyligen en ny sida (för mig) som heter Inredningsfabriken som säljer diverse möbler och lampor. I det stora hela så tilltalade inte deras sortiment mig särskilt mycket. För tråkigt nymodernt, och inte särskilt billigt.
Men det var två saker som jag fastnade för.

image42 

Denna skobänk i lantligdesign. Den heter ANTON SKOBÄNK och kostar 1 445 kronor.




image43

Och dessa lampor tyckte jag var alldeles ljuvliga, särskilt den gröna.
Namnet är LILY TAK och finns till fyndpriset 140 kronor.

Båda bilderna kommer från Inredningsfabriken.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ..
Härliga lampor..
har också hittat till Inredningsfabriken men men gillar designen på möblerna dom tar in..
var i kontakt med någon kille där som hjälpte mig med tygprover..soffan Trenton..
Kan nog bli en soffa därifrån..får spara lite först bara..

2007-05-15 @ 12:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0