Nyheter från IKEA

Jag brukar dyka in på IKEA's hemsida då och då eftersom jag inte har möjligheten att åka dit i egen person särskilt ofta. Tyvärr. De hade nu uppdaterat sidan med flera nyheter som faller mig i smaken och det värker till i plånboken när jag tänker på allt jag skulle vilja köpa.
Varning för många bilder i detta inlägg. Photoshop har inte hunnit installerats här hemma så jag kan inte göra något fiffigt kollage denna gång.

image44

SKRUVSTA

image45

ALVINE FLORA

image46

ALVINE SKÖN

image47

HEMNES spegelbyrå

image48

IKEA STOCKHOLM

image49

LIATORP

image50

MARKÖR - ingen nyhet i butiken, men på webben. Äger själv denna pärla.

image51

MINNEN

Samtliga bilder från IKEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0