Äntligen!

Nu är äntligen det mesta på plats i köket. Bord, stolar, kökssoffan, gardiner och småplock. Skruvade upp hyllan ovanför soffan också, så nu fattas bara tavlor på väggarna där.
Tro att jag blev överraskad när jag och sambon skulle hämta soffan hos "svärföräldrarna" idag. Det var meningen att jag skulle slipa och måla den. Men efter all jäkla målning här hemma hade jag tappat suget och funderade på istället att bara slipa lite och ha den shabby om det gick. Som sagt så blev jag riktigt förvånad när jag fann soffan målad i vitt och dekorerad med decoupage rosor. Med en sydd dyna till också.

Tänk vad föräldrar och svärföräldrar kan vara bra att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0