Läskande vackert

Kikade runt lite i bloggarnas bloggvärld och såg att Guldkant på Livet skrivit om glasflaskor med läsk från Kopparbergs Bryggeri.
Och vilka vackra etiketter! Lite kul eftersom det är just Kopparberg som är min hemby. Kanske ska åka på besök dit om jag inte hittar flaskorna här runtomkring. Sen har jag faktiskt jobbat på bryggeriet som konsumentkontakt - plus att ta emot reklamationer.
Jag vet att stilen på etiketterna har de använt sig förut av, men däremot då på vanliga PET flaskor. Bra mycket finare och charmigare på dessa! Lite kul med burkar också, de går ju verkligen att återanvända.

image158

Bilder från Kopparbergs Bryggeri, montage av mig.

Förpackningar fungerar absolut som inredning. Se mitt förra inlägg om "Fina förpackningar". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0