Mjuka höstfärger och rött från Rusta

Tråkig rubrik? Jag vet. Tänk att det är något som jag kan tycker är svårt. Att sätta en rubrik på vad det är jag ska skriva om.

Mycket mysiga färger och mönster finns det på olika prylar till hemmet på Rusta.
Och alltid för ett bra pris. Personlig favoriter blir nog den rosa lampskärmen med vita prickar, och även den vit och grönmönstrade. Sen tror jag den vita plastmattan med limegröna ränder skulle passa utmärkt i mitt nymålade kök!

image165

En av mina favorit bloggar "Lantliv i stan" håller på och städar upp i sin blogg. Snyggt nytt tema med rött vitt och prickigt. Kanonfint enligt mig. Såg på Rusta dessa marschaller som passar utmärkt i det temat! Tänk så mysigt att ha på trappan eller kanske balkongen nu när mörkret kommer mer och mer.
Återanvändbara ser de också ut att vara, skulle tro att det går att stoppa ned värmeljus i dem.

image166

Kommentarer
Postat av: Ljuvligt hemma

Oj så mycket fint :)

2007-08-21 @ 19:41:01
URL: http://ljuvligthemma.blogspot.com
Postat av: Jessica

Ljuvligt hemma: Ja nog finns det mycket fint allt på Rusta. Synd bara (enligt mig) att affären är lite smårörig och när man väl är där så hittar man inte alltid så mycket. Behöver nog med sig en "inköpslista" :)

2007-08-21 @ 23:49:03
URL: http://rumbala.blogg.se
Postat av: AnnaKarin

Rusta är ju kanon alltså. Man går in i den där hiskeliga affären och hittar alltid något man vill ha :D!

2007-08-22 @ 22:01:38
URL: http://lantligt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0