Snart dags

Ja, snart borde det faktiskt vara dags för mig att byta ut min gamla Nokia till en ny Nokia! Det är i alla fall vad jag intalar mig.
Men jag har ju faktiskt haft min senaste mobil i lite över 3 år. Den är värd ca 150 kr i dagsläget (om man skulle hitta den i någon affär) och batteriet är helt urladdat - känns dumt att köpa ett nytt till en mobil som är värd mindre än vad batteriet skulle kosta.

Hur som helst så har jag hittat en riktigt goding! Blev redan när jag första gången såg L'amour kollektionen helt klart sugen på någon av dem. Och nu har Nokia 7390 kommit ut. Rosa, söt, 3 MP kamera, 3G m.m. Låter rätt bra tycker jag!

Så denna hamnar högt uppe på önskelistan just nu!

image167

Bilder från: Katshing.se

Kommentarer
Postat av: josefine

den passar dig..kör på den du..kramiz

2007-08-31 @ 12:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0