Sol = Energi

Idag (och igår) har jag njutit så mycket jag kunnat av solen! Kunnat blivit en aningen bättre om jag inte jobbat, utan i stället legat på en brygga med en bra bok, men jag ska inte klaga (även om jag svettats floder)!
Solen har gett mig lite extra energi, så denna kväll orkade jag måla klart på väggarna i köket (okej, ett lager till ovanför stora fönstret behövs). Så snart kan jag äntligen sätta upp gardiner, ställa in stolarna, åka till mamma och hämta köksbordet och till "svärmor" och hämta kökssoffan!

"Svärmor" kom förbi idag med en pläd hon virkat till mig med 'mormorsrutor', jättefin är den.

På torsdag är jag ledig, hade önskat att ledigheten infallit på fredagen och givit mig en långhelg. Men jag är glad att jag får ledig någon dag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0