Varde ljus...

 Nu är verkligen hösten på intåg. Blåst och regn och mörker!
Jag är väldigt dålig på att ha många ljuspunkter och tänkte att det behövs verkligen snart, innan det blir allt för mörkt och dystert ute. Sen passar det väldigt bra att IKEA öppnar i Karlstad den 29 augusti.
Jag har därför kikat runt på deras hemsida efter snygg och billig belysning. I vardagsrummet behöver jag fönsterlampor, en golvlampa och gärna en bordslampa.
Och sen har jag i hemlighet lovat mig själv att när jag besöker IKEA Karlstad för första gången så ska jag slå slag i saken och köpa bordslampan "Kord", så länge som jag suktat efter den. Måtte den bara finnas där också!

image159

Sen tycker jag dessa kuddar skulle vara fina och "lysa" upp hemmet med!
Särskilt "Bettan Blom".

image160

Alla bilder från IKEA, montage av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0