I väntan på REA

Och jul då först.

Har inte lyckats komma i säng ännu, och i väntan på att glasyren på saffranskakan ska stelna - så jag kan skära ned några godbitar åt sambon som måste jobba 6-12 imorgon - så hittade jag en sida med mycket fina kläder i större storlekar. Dessvärre är den dansk, och iom det så menas det att det är inte så billiga kläder.
Hur som helst är det ju alltid kul att drömma, och bli inspirerad.
Danmark har både inredning och kläder helt i min smak. Tänka sig.

image213

image214

image215

image216

Bilder från Venus & Mars XL

Så God Jul till er allesammans! Nu är det dags att sussa.

Kommentarer
Postat av: AnCa

Kul att du hittat in till mig! Undrar lite hur??? Min fina gran är kasserat skyltfönstermaterial som jag fått från butiken där jag jobbar, så tyvärr finns den nog inte att få tag på... Jag gillar dess moderna look och att den inte tar så stor plats. När sen julen är slut så plockar man av kulorna sen tar man bara bort en pinne i mitten och trycker ihop "barren" till en platta med ljus å allt, smidigt va?

Vilka fina kläder du hittat, kul med lite snyggt för oss med "välutveckalde muskler"!!! Ska kolla in länken...

Kramis // AnCa

2007-12-27 @ 23:01:07
URL: http://puppylove.blogg.se/anca/
Postat av: Jessica

Hejsan! Okej, ska dock hålla utkik efter en liknande. Perfekt som du säger att den inte tar så stor plats!
Jag hittade till dig genom en kommentar du lämnat på bloggen Ljuvligt Hemma, som jag besöker ganska ofta. :)

God fortsättning och Kramar Jessica

2007-12-29 @ 00:47:38
URL: http://rumbala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0