Snart är det jul igen

Och jag har äntligen fått lite semester.
Det har varit hektiskt på jobbet nu när vi har gett ut ett nummer i veckan, plus fått knöka in övrigt arbete när vi har haft tid (vilken tid?). Det har blivit jobb både någon lördag och någon söndag. Sena kvällar och nätter. Och samtidigt har vi hunnit klämma in två stycken julbord och en fin middag, ett julbord genom jobbet hemma hos chefen och ett hos vårat tryckeri i Karlstad. Och sedan en jättefin tre-rättersmiddag bjudna av våra "grannar" på jobbet.

Sen är det ju allt vardagligt som måste göras under tiden också, så som städning, tvätt och julklappar. Därför var jag väldigt tacksam när vi gick på semester i torsdags. Så nu har jag hunnit med lite julklappshandling, storstädning och idag är det tvätt och julklappsinslagning som gäller. Imorgon blir det storhandling så vi klarar oss med mat ett par dagar eller så.

Ja just det, så köpte vi oss vår första bil på avbetalning också. Den förra vi hade har stått stilla i ett par månader nu pga att motorn är sönder. Och dessvärre växer inte dessa motorer på träd!

image211

En Subaru Forester -98 fick det bli.

Så med detta får jag önska er Alla en riktigt God Jul! Och även ett Gott Nytt År, om vi inte ses innan dess.

image212 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0