Alla hjärtans dag

Som ni vet (jag tror inte det är någon som missat det) så var det alla hjärtans dag igår. En ganska så trevlig dag tycker jag, sålänge den inte går till överdrift.

Jag gjorde lite kort till mina två närmsta vänner, till mamma och min sambo.
Här nedan kan ni se dem. Tyvärr är bilderna inge bra, det är svårt att ta kort på kort ;)

alla h kort

Bakgrund och 'attribut' från Shabby Princess.

I stället för rosor så fick jag tulpaner (som jag önskade) av min sambo.
Vackra sådana också.

tulpaner
Här ser ni också min underbara duk som jag fyndade på Erikshjälpen i Filipstad för en tia. Rosa durkslaget skymtar och kökshanddukarna, alla från Gekås Ullared.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0