Inspiration på WWW

Vilken stor värld av inspiration det finns här ute på internet. Tack vare mitt påbörjade bökande i blogg-världen har jag funnit en massa inspiration och tips hos andra bloggare.

Lite inspiration jag hittat på internet:

Madam Stoltz

Foto: Madam Stoltz

Inspiration 01

Foton: Vas och ljusstakar från Ad Hoc. Nattduksborden och skänken från Himmelrommet.

Jag gjorde även en liten test på IKEA's hemsida om vilken möbel du är.
Mitt test visade att jag är:

hallspegeln riska

Hallspegeln RISKAs främsta karaktärsdrag är att hon/han är empatisk, generös, snäll och skör. En RISKA är ofta en mycket omtyckt person. En sådan som du gärna dricker te och småpratar i timmar tillsammans med... //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0