Varför en Blogg?

Först och främst får jag börja med att säga Hej!

Jag måste nog säga att jag är nybörjare på detta med bloggar. Visst har jag tidigare provat på att blogga, men det har varit på diverse forum som jag är medlem på. Detta känns på något sätt "mer riktigt".

Så just det. Varför en Blogg?
Ja, jag vet faktiskt inte riktigt. Kanske möjligheten att vråla ut diverse känslor för främmande människor. Någonting att sysselsätta sig med, eller kanske ett litet substitut till en egen hemsida (nu innan man tar sig i kragen och lär sig DreamWeaver).
Hur som helst är den nu skaffad. Och jag har till och med lyckats att ändra bakgrunden och lagt till en egen header.

Det är ju hur som helst kul att ha en plats där jag kan samla mina tankar och bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0