Att fynda

Att fynda är ju helt klart härligt.
Var inne på "stans" enda möbel & inredningsbutik i tisdags och lyckades fynda. De hade 50% rabatt på alla prylar och lampor. Så jag kom hem med två st ljusrosa ljushållare i glas, två "prydnadshinkar" i olika storlekar i lantligt utseende och två konsoller i svart smide till en hylla som jag vill ha ovanför sängen. Upptäckte när jag kom hem att alla fynden var 'IB Laursen'. 105 kr gick allt på.

Sen har jag även fyndat på catalog.se (från samma paket som förra).

image144

Emaljerad kanna (fast den är med grön/blåa prickar) för 10 kr, 2-pack söta krokar i blått 10 kr, två småkrukor på bricka 20 kr och (ej på bild) två decilitermått i beiget porslin för 20 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0