Givmildhet

Visst är det bra att ha en snäll mamma?! Här förut så överraskade hon mig med dessa stolsdynor (4 st) och två av dessa kuddar (gröna) från Rusta. Hon hade även med sig ett stort blockljus, ljusfat och dekorationsstenar.



170775-132       170775-131

De avlånga kuddarna är till kökssoffan jag tidigare under sommaren fyndade för 350 kr. Den står uppe hos "svärmor" och väntar på att få bli målad. Jag skulle vilja ha några till kuddar i soffan. Gärna blommiga/prickiga söta Country-stil á Cath Kidston/Green Gate. Men har inte hittat några som passar mina små innerkuddar. Tro om man skulle försöka sy själv?
Annars tycker jag ju dessa skulle passa utmärkt - även de från Rusta.

170775-130



Bilder från Rusta.


Även jag har gjort några små inköp från Catalog.se (Ellos och Josefssons restparti).
Det fick bli ett par gardiner, och två 2-pack kuddfodral.


image138






















Bilder från Ellos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0