Höstnytt på Ellos

Någon annan som gillade Ellos höst-sortiment?
Bläddrat igenom katalogen ett antal gånger och nog finns det allt några godbitar som jag fastnat för.
För lite mindre än ett år sedan så jag var jag och min sambo på jakt efter en ny dubbelsäng, helst i lite lantlig stil. Men jag gick bet eftersom vi inte hade så mycket pengar att spendera. Istället fick det bli sängben.
Nu såg jag att Ellos har två stycken olika sängar som jag gärna skulle ha i mitt sovrum. Men tillsvidare tror jag att vi får nöja oss med sängbenen och kanske spara undan till dessa turkosblåa skåp hos Ellos, som jag tycker skulle passa riktigt bra som sängbord.

image111

image112

image113  image114

image115  image116

Bilder från Ellos.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0