Ofrivillig frånvaro

Nu är det verkligen längesen jag bloggade. Hua mig, och samma vid läsning av andras bloggar.
Först så kraschade nästan hela datorn, och då menar jag nästan hela. Moderkort, grafikkort, minnen osv. Hela paketet. När vi äntligen fick råd att köpa dator-delarna (skatteåterbäring) så flyttade vi i samma veva. Det blev krångel med installering av telefon och bredband, och det dröjde flera veckor innan någon tekniker kom och kollade efter problem - som visade sig vara en felkoppling i källaren. Eftersom vi inte haft telefonen inkopplad gick inte bredbandet att koppla in och där var teknikerna ännu segare. Så först i måndags så kunde jag klicka runt på internet från min egen dator. Härligt! Jag har saknat detta, och har mycket att ta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0