Plaza Magazine

image38

För några veckor sedan så damp det ned två stycken dvd:er (Ciderhusreglerna och Match Point) i brevlådan. På kuvertet var det tryckt Plaza Publishing Group, men inget mer. Inte heller fanns det något brev eller liknande bifogat. Fundersamt så la jag dvd:erna i hyllan, rädd för att bryta plastförpackningen för att titta på dem. Väntade på att någon räkning skulle dyka upp, men inget kom.
Igår så kom tidningen Plaza Magazine (nummer 04/07) , även den obeställd. Ännu mer fundersam blev jag tills det visade sig att det var sambons bror som varit snäll och beställt 4 nr av tidningen genom ett erbjudande han hade fått.
Tack för sådana snälla själar!

Dessvärre måste jag säga att Plaza Magazine var absolut inte en tidningen för mig. Ingen av artiklarna eller reportagen fångade mitt intresse. Att dessa 242 sidor (244 med inneromslagen) innehöll cirka 95 sidor med enbart reklam gjorde inte heller saken bättre.
Visst kommer jag bläddra även i nästa nummer, men detta är inget jag själv skulle lägga ut pengar på. Tacka vet jag Allt i hemmet, Lantliv och Sköna hem.

  image39  image40

Bilder: Plaza Magazine nr 03/07 - Tidningsfakta
Ciderhusreglerna och Match Point - Vujer Filmtidning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0