Tisdagstema - v.10

Drömmar

"Veckans tema är drömmar. Vad drömmer ni om på nätterna? Eller är det drömmar om något ni vill uppnå eller ha som är intressant? Tolka temat och visa vad ni drömmer om."

Jag missade tyvärr förra veckans tema med "aktivitet" och gör istället ett nytt (aningen försenat) försök med veckans tema "drömmar". Nog kan jag säga att jag drömmer om mycket, men just nu allra mest lite sol för att få tillbaka energin. Även om jag trivs bäst med sol och sommar, så fick det bli en bild med solnedgång på vintern.
Tagen utanför mig, av mig, förra vintern.

tisdagstema vecka 10

Om du vill delta med ett tisdagstema så kika in på:
tisdagstema


Kommentarer
Postat av: -Anne-

Hejsan, kikade in för att kolla tisdagstema. Vilken härlig bild, solen är som en låga.

Jättefin layout du har på din sida, förresten. Jag blev sugen på Non-Stop-pastiller när jag såg bannern... =D

2007-03-07 @ 11:44:06
URL: http://vardagligt.blogspot.com
Postat av: koselig koselig

Hei på deg, så utrolig flott bilde :) Virkelig nydelig motiv og helt nydelige farger!!!

2007-03-07 @ 18:41:15
URL: http://koselig.blogspot.com
Postat av: Anna

Vacker bild! Hoppas din mamma kryar på sig. Trevlig helg!

2007-03-09 @ 17:49:06
URL: http://lovethecountry.blogspot.com
Postat av: Haydee

Oj vilken fin bild! Härliga färger!

Postat av: Jessica - Rumbala

Undrar vad det har blivit för fel. När jag inne i min blogg så står det "0 kommentarer" under detta inlägg. Upptäckte först när jag logga in för att skriva ett nytt inlägg att det faktiskt fanns kommentarer! Därav sent svar!

-Anne- - Ja den ser verkligen ut som en låga. Tack så mycket också för kommentaren om min layout! :)

koselig koselig - Jag tackar så mycket!

Anna - Tack! Och ja, äntligen så får mamma nu komma hem. Faktiskt idag.

Haydee - Tack, och tack för att du kommenterade!

2007-03-18 @ 12:32:34
URL: http://rumbala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0