3 veckor and still going

Ja nu är det 3 veckor som jag har varit lärling. Kan säga att denna vecka för den delen fortfarande håller på eftersom "tidningen" ska tryckas på måndag så måste den sättas idag. Sitter fortfarande på kontoret, väntar och ser. Det har varit ganska stressigt idag. Mycket sent lämnade material osv. även om annonsstoppet egentligen var redan igår. Alla annonser är i alla fall gjorda och nästan hela tidningen är satt. Om det dyker upp något problem så måste det fixas direkt, utfyllnad och eget material ska skapas formaterat efter hur mycket plats det finns kvar. 
Men det är kul, jag har kul. Har denna vecka fått gjort cirka 8 annonser själv. Och mer lär det bli nästa vecka eftersom vi nu kommer ut direkt veckan efter istället för 2 veckors period. 

För första gången har jag tackat nej till ett jobb.
Visserligen var det enbart ett visstidsjobb på endast några veckor som Registrerare, men ändå.
Tackade snällt nej och informerade att jag går som lärling.
Aldrig att jag skulle kasta bort den här chansen!

Trevlig Helg till er allihopa.
Min kommer bli ganska kort :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0