Balkong

Att inreda en ytterst pytteliten balkong är inte lätt. Särskilt inte när man vet måtten, och säkerligen gör den större i fantasin än vad den är i verkligheten.
Men jag har ett hum om hur jag skulle vilja ha det på min lilla lilla balkong, som om allt går som det ska, jag får tillträda nu i juni.

image102

Jag vet, bildkvaliteten är urusel. Gjorde den i Paint, hehe.
Färgglad grön stolsdyna från Rusta, ljusblå sittpall från Ellos, vit spetsduk i plast från Rusta - som jag tänkt sätta runt balkongen som vind/insynsskydd, balkong bord från Rusta (hittade tipset hos en av mina favorit bloggare 'Ljuvligt hemma', pelargoner i balkonglådan, blå plastmatta, ljusblå vattentank (jag vet, onödig - jag kommer inte köpa denna men var tvungen att ha med den eftersom den är ju så fin!), plåt vattenkanna alla från Indiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0