Huller om buller

Ja det är ungefär så mitt liv känns just nu.
Det känns som år och dagar sedan jag bloggade överhuvudtaget. Livet har bestått av packning och jobb. Jag är numera inne på min sjätte vecka som värmlandslärling och jag stortrivs. Jag sitter faktiskt just nu till och med kontoret. Det är lång dag idag, vi kommer ut nästa vecka på onsdag och gör klart tidningen idag. Fullt upp stundvis när utfyllnad snabbt ska göras, annars ganska lugnt - i alla fall så här på kvällen.

Igår fick jag reda på att lägenheten vi ska flytta till blir ledig nu på lördag/söndag. Så det får bli mer packning och sedan flytt så snabbt som möjligt.

Passar på att blogga nu när jag är på jobbet eftersom datorn hemma mitt i alltihopa har gått sönder helt och hållet.

Det är så livet är och nu är vi alla övertrötta och fnittriga här. Ska se om jag hinner skriva något mer lite senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0