Nyaste inköpen i julens tecken

Eftersom jag vet att jag kommer jobba tok mycket innan jul så har jag försökt att börja planera i tid. Fixa julkort, köpt nytt pynt, kika efter julklappar osv.
I förrgår var jag och mamma till våran f.d. hemby och småshoppade lite på deras lågpris"varuhus". Till våran besvikelse så fanns det inte så mycket julpynt som de brukar ha. Däremot hittade jag fina juldukar, eller ja, juliga dukar är det egentligen inte. Men jag vill helst inte ha något som är specifikt jul = slipper att ta bort allt när julfirandet är över. Därför var gräddvita löpare med guldtryck passande, köpte två stycken, en till köksbordet och en till skåpet i vardagsrummet. Fina till jul, och även efter! (Längst ned på bilden - inte alls bra bild dock).
Jag har även ropat in lite saker på Tradera. En julstjärna i guldfärg, en ljusrosa ljusslinga till fönstret och en fantastiskt underbar grön gardin från Indiska. Den ska upp sen i vardagsrummet tillsammans med mina svarta spetsgardiner. Inte så jätte juligt, men det får duga! Sen köpte jag en elljusstake på ICA här som var så söt med sin målning.

image205

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0