Påbörjad julhandling

Evigheter igen sedan jag känner att jag kan sätta mig ned och skriva. I alla fall skriva lite.
Fullt upp på jobbet, men som alltid - kul! Första lugna veckan imorgon på ett tag, men även den sista innan det blir "semester" över jul och en bit in i januari. För nu kommer vi komma ut en gång i veckan, i stället för normalt var 14:e dag. Det ska vara 1:a advent, med skyltsöndagar och julmarknader. Julklappstips och sedan kommer jul & nyårshälsningarna.

Nu under helgen satt jag och började lite med sk julshopping. Med fullspäckat schema så känner jag att jag antagligen inte kommer få nog med ro att gå och julhandla i fysiska affärer. Därför har jag börjat lite smått, fast i stället på nätet.

Lite "julgardiner" till köket. Valde något som kan kännas juligt, men som jag inte behöver plocka ned direkt nyår har varit. Och rött kändes inte passande till ett milt pastell grönt kök.
Så dessa fick det bli:

image191

Längderna till det stora fönstret, och kappan till det lilla.

Sen fick det bli en liten julklapp till mig också:

image192

Bilder: Ellos.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0