DeviantArt

DeviantArt är en underbar sida där medlemmar visar upp sina alster helt enkelt. Allt från inscannade blyertsteckningar, fotografier, hemside layouter och digital manipulation. Allt finns, och det finns otroligt mycket vackert och inspirerande! Jag brukar pysslar mycket i Photoshop, för skojs skull. Har tyvärr blivit mindre av det sedan jag började jobba.

Här är lite Photoshop "alster" jag gjort.

image173

Manipulation som jag kom på andra plats med i en lite tävling. Det är minst
10 olika bilder kombinerade här. För att se vilka kika in här.

image174

image175

Mina två bästa vänner i "målad" version. Finns här och här.

Min DeviantArt sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0