Höst kläder

Börjar med att först och främst tacka innehavaren av bloggen "Ljuvligt hemma" som tipstade om La Redoute So'Home som har jättefina inredningsprylar.
Det jag dock fastnade för var att jag hittade kläder i sk. plus-size. Kanonfina kläder i storlekar upp till 62.
Som rund är det svårt att få tag på snygga kläder i större storlek. Och om man som jag bor ett antal mil från närmsta storstad så kan det vara kul att kunna klicka hem sig något nytt ibland. Och även om Ellos kan ha fina kläder i större storlekar så tröttnar man ganska snabbt på sortimentet - som inte alls förnyas lika ofta som kläderna i normala storlekar.
Sektionen kallas tydligen Taillissime La Redoute. Väl värt att kika in.
Hittade en hel del jag blev riktigt sugen på att klicka hem!

image179

Bilder från La Redoute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0