Låg energi

Känns som jag går på sparlåga just nu. Först blev det en ganska så intensiv, men roligt marknads-helg. Två dagar var jag ute och på lyran. Det fick räcka med en dag på själva marknaden - lyckades ändå spendera mycket pengar.
På måndagen var jag på den "obligatoriska" kursen och kom tillbaka till stan vid tre-tiden. Halv fem åkte jag, min chef och hennes man till Karlstad, närmare bestämt till Färjestads Travbana. Där var vi till ca nio på kvällen...i iskyla! Resten av veckan tillbringades på jobbet, jobbade länge både torsdag och fredag och såklart har jag gått och dragit på mig någon sorts förkylning också, inte lyckat. Kände mig lagomt yr och vimsig på fredagen under jobbet och resten av helgen har inte varit sådär trevlig heller. Sovit slappat och tråkat. Sambon har varit urgullig och servat mig hela tiden! :)
Nåja, jobb i morgon. Hoppar över kursen. Ska vara med och skicka tidningen till tryckeriet imorgon. Inte känner jag mig direkt kry, men jobba måste man. Hua - tack och lov för en "lugn" vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0