Radio

Ja nu ska man vara med på radio också. Hua.
SR ville intervjua någon som varit långtidsarbetslös och fått jobb. Kategoriserade mig ganska väl där. Blev tillfrågad och tackade dumt nog ja. Tack o lov så var det inte direktsänt, var nog nervös ändå. Kommer inte ihåg vad jag egentligen svamlade om. Jobbigt att lyssna sen när det sänds!

Känns fortfarande lite som att jag går på sparlåga. Även om jag känner mig bättre, bara lite snuva kvar, men energin är inte riktigt tillbaka. Ändå kan jag inte somna om nätterna. Borde egentligen ligga till sängs redan nu. Sov ca 3 timmar i natt, och ca 4 natten där före.

Lugn vecka nu i alla fall på jobbet. Gör lite extra jobb. Gjorde klart en broschyr för lokala skidföreningen idag och lite annat smått. Vi får se vad det blir imorgon, skulle tro det blir att rensa bland kund-pärmarna nere i lokalen. "Arkivera" gamla arbeten och annonser osv. Behövs, finns inga plastfickor kvar på kontoret längre :P

Idag eller rättare sagt här under kväll/natt fick jag vara lite kreativ hemma också. Gjorde ett födelsedagskort till min kusin som fyller år i övermorgon. Ska posta det imorgon.

Okej, snart ska jag väl sova....tror....hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0