Kära Indiska...

Det är alltid något jag fastnar för när jag kikar på Indiska's inredning. Men på något sätt så brukar jag inte komma hem med lika mycket som jag trott när jag väl kommer iväg och besöker butiken. Anledningen till det tror jag oftast beror på att det blir den "sista" besökta platsen, för om man nu skulle hitta nått så kan det vara svårt att släpa runt på. Och i och med den "sista" platsen så betyder det den sista kvarten innan affärerna slår igen.

Jag önskar mig en webbutik på deras hemsida. Det vore något bra!

image244

Så mycket gröna, sköna och vackra saker! Suktar särskilt mycket
eftersom grönt är en av accentfärgerna i vardagsrummet. Stort mums särskilt
för den runda kudden och vasen längst ned...och våningsfatet i silver....och....
Bilder från Indiska, montage av mig.

Kommentarer
Postat av: Magnus Kalitzki

tjena den runda kudden ser perfekt ut att sitta å dricka Te på ;D

2008-04-11 @ 23:53:57
URL: http://magnuskalitzki.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Haha ja det var ju en bra idé! :P

2008-04-12 @ 12:21:09
URL: http://rumbala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0