2:a Advent

Så nu är det redan 2:a Advent. Idag var det även Julmarknad här i Filipstad, som jag tyvärr missade eftersom jag jobbade extra. Det är mycket att göra nu innan Jul på jobbet. Men det är samtidigt kul, fast det är tomtar på hjärnan hela tiden.

Har även tvättid idag, och har hunnit med handling på vägen hem från jobbet.

Vikten fortsätter gå sakta men säkert nedåt. Ska inte stirra mig blind på vågen, har gått ned såpass mycket på så kort tid så det vore konstigt om inte kroppen tar sig en vilopaus emellan åt. Men kommentarer på stan får jag i alla fall, och det är ju kul - att det märks.

Fortsatt Trevlig 2:a Advent!


Bild: Jag (har äntligen fixat in Photoshop igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0