Året 2008

Så, nu har jag "snott" mig en lista som jag sett dykt upp lite här och var i bloggvärlden. En liten summering av detta år.

- gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? Flyttade till en helt egen lägenhet.

- höll du några av dina nyårslöften? Nej, brukar vanligtvis inte ge några löften på nyår.

- blev någon av dina vänner förälder i år? Ja

- vilket datum kommer du alltid att minnas i år? Den 18 augusti (när jag o f.d sambon separerade) och även ett mer "lyckligt" datum, den 7 november - då jag opererades.

- vad var din största framgång 2008? Det måste väl vara jobbet då.

- största misstaget? Att låta sommaren rinna förbi utan att göra något. Andra misstag är nog mer misstag som inte går att rå över.

- har du varit sjuk eller skadat dig? Nån liten förkylning, och sen att vara nyopererad då :)

- bästa köpet? Min härliga Howard-soffa, även om den är begagnad.

- vad spenderade du mest pengar på? Det blir nog kläder, eller inredningsgrejer.

- gjorde någonting dig riktigt glad? Stödet man upptäcker man har runt sig när livet tuggar.

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008? Just Dance... och ett par till, är nog sämst på att komma ihåg låttitlar och artistnamn.

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket gladare, även om det hänt en hel del skit.

- vad önskar du att du gjort mer? Kommit ut mer och faktiskt gjort saker.

- vad önskar du att du gjort mindre? Grubblat på ditten och datten, leder oftast ingen vart.

- hur tillbringar du julen? Hemma hos mamma.

- blev du kär i år? Inte nykär.

- favoritprogram på tv i år? Chuck och Fringe.

- bästa boken du läste i år? Det kommer jag helt ärligt inte ihåg! Läst sämre än vanligt.

- största musikaliska upptäkten? Inget. Är som sagt ganska dålig på detta med musik.

- vad gjorde du på din födelsedag 2008? Firade hemma med tårta med familj och "extern familj", jag gick dock på pulverdiet inför open, så ingen tårta för mig :)

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Antagligen, inget som jag kommer på rak arm.

- hur skulle du beskriva din stil år 2008? Semi-mordent, tråkigare än jag velat.

- den bästa nya människan du träffade? Det är nog flera kandidater, särskilt genom op-kursen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0