God Jul

Så nu närmar sig Julen, eller ja den är ju faktiskt imorgon. Ska precis nu packa ned den sista julklappen och göra mig redo att åka till Nykroppa till kära mamma. Det blir att koka skinka och lite förfix för imorgon. Lite glögg o gott, och utan stress!
Har precis också haft besök av en gammal vän som jag inte träffat på 2 år. Det var riktigt kul att kunna sitta ned, dricka kaffe och tjöta som vanligt. Varför ska man vara så dålig på att hålla kontakt?

Jag önskar er alla en riktigt lugn och God Jul.
Och ha inte dåligt samvete över julbordet, det är ju faktiskt bara 1 gång om året!

Avslutar med lite detaljbilder från min lägenhet, eller ja, lite o lite...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0