Snälla barn...

...får många Julklappar?

Sedan en längre tid har vi dragit ned på Julklappshandlingen. Ofta skapar det stress och ett lite för stort hål i plånboken. Men missförstå mig inte, jag tycker förstårs både om att få och ge klappar :)

Tydligen hade jag också varit snäll detta år, för visst fanns det lite åt mig under granen detta år med.

Från mamma fick jag en dimlampa/luftfuktare som är riktigt mysig att ha på under kvällarna. Ett stort plus att den passar perfekt bredvid mitt datorbord där jag behövde något större att fylla ut tomhålet.






Besök fick jag också under lördagen här av min kompis och hennes sambo, och med sig hade de en alldeles underbar julklapp. Världen sötaste förkläde?  Tänk att det kan löna sig att blogga! Det märks att hon vet vad jag gillar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0